+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: best instance for a lvl 49 warrior?

  1. #1
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    531

    best instance for a lvl 49 warrior?

    ok,so im in need of some good armor and weapon(im spec'd fury/tg and im using 2 hand axes)i was lookin at another webpage and it looks like blackrock depths has some good stuff.but would i be able to do that instance at lvl 49 cuz this other webpage said the lvl range was 52-60

    i heard Maraudon was really long.so i dont know if i wanna do that instance

  2. #2
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    372
    try Sunken Temple.
    if I remeber right all the clases have a nice lvl50 trinket quest reward ending there.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    226
    Quote Originally Posted by Doc309 View Post
    try Sunken Temple.
    if I remeber right all the clases have a nice lvl50 trinket quest reward ending there.
    There's also a nice warrior quest to get a Diamond Flask - Item - World of Warcraft

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    531
    you wouldnt happen to know the name of the quest would you?i got 2 quests from sunken temple in my quest log but none of them have a trinket as the reward.

    well 1 of em i still havent turned in yet,gotta goto some place in swamp of sorrows but im thinkin about just going to sunken temple and opening up looking for group and runnin it cuz ya my gear is pretty crappy at the moment

    or is it a warrior class quest? cuz i didnt happen to check and see lately if i could do anymore warrior quests.dont think i saw any last time i went to get skills though

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    226
    Click the link, it tells you.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    103
    You get a quest from your warrior trainer when you reach lvl 50, that leads to Sunken Temple. Nice reward as I remember it. Also it's a fun instance and from what I remember there's plenty of good drops/ quest rewards.
    Only need to work out the layout of it which is pretty confusing.

    BRD can wait til 53-54 I would say.

    *$

  7. #7
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    531
    what about if i just lvled up my blacksmithing profession? cuz i dont know i heard sockets were good so im gonna keep it but its still like 150 cuz at first i figured "well i could just make gear with that instead of doing instances".but now its like all the gear i can make is some low lvl stuff

    or is blacksmithing still worth it cuz ya im kinda more or less wondering if i shouldnt go with another profession,ive always found engineering to be a cool profession but i was told that blacksmithing and mining were good professions for a warrior.right now it just seems kinda useless

+ Reply to Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts