Search:

Type: Posts; User: MadMax; Keyword(s):

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    32
    Views
    18,219

    Healing Agreed, the raw data doesn't tell the whole...

    Agreed, the raw data doesn't tell the whole story. Point I was making was that resto druids are out there, doing the damn thing vs. broken and subbed out for paladins. Though i suppose you can't...
  2. Replies
    11
    Views
    7,340

    Healing I kinda dig the Jaws of Defeat in principal. Idk...

    I kinda dig the Jaws of Defeat in principal. Idk how it would play out numbers-wise, but seems as if you could do the first 10sec of treeform stacking lifeblooms and have really cheap regrowths to...
  3. Replies
    32
    Views
    18,219

    Healing Alot of people are moving past the original...

    Alot of people are moving past the original problem here, that massive AoE in the front of Stonecore. I bet every healer has that horror story of some nub tank not marking and abunch of 'zomg pewpew'...
  4. Thread: Lord Rhyolith

    by MadMax
    Replies
    71
    Views
    225,368

    Looks pretty easy yeah? We have been trying Beth...

    Looks pretty easy yeah? We have been trying Beth all week and now I think we picked the wrong one to shoot for first!

    P.S. What's up with the mack-daddy music in this video? The ladies already...
  5. Replies
    4
    Views
    2,878

    Druid So here's an update: I made the glyph and talent...

    So here's an update: I made the glyph and talent changes Quinafoi suggested, I got out of as much haste as I could through reforge/enchant/gem swaps to mastery.

    Man what a difference, on the...
  6. Replies
    4
    Views
    2,878

    Druid I hadn't put 2 and 2 together yet about Nature's...

    I hadn't put 2 and 2 together yet about Nature's bounty. I totally agree, up until now I have been making great use of the second part of that talent (the 30% nourish cast decreased when 3 or more...
  7. Replies
    4
    Views
    2,878

    Druid Resto: haste/spirit vs mastery/??

    On my Resto Druid I have been getting out of as much mastery as I can, in favor of spirit and haste. Not sure if this is the best way to be... I have had much success with this build in our 10man,...
  8. Replies
    4
    Views
    489

    Shaman Our shaman raid heals, and is constantly wiping...

    Our shaman raid heals, and is constantly wiping the floor with us (priest and druid tank healing) on the meter, while never dropping below 90% manas. idk how he does it! We always have to ask for...
  9. Replies
    7
    Views
    3,830

    Warrior yes, both the spinal healing injector and the...

    yes, both the spinal healing injector and the mana gulper will put your pot on cooldown. the agi synapse springs is feeling like a better option the more I think about it. Not sure if I'll wind up...
  10. Replies
    7
    Views
    3,830

    Warrior I did put the armor plates on gloves at first,...

    I did put the armor plates on gloves at first, and when I pop it, it gives just over 1% reduction (I think). Forgot to mention that I am also an alchemist wearing either the agi or stam/mastery alch...
  11. Replies
    8
    Views
    3,182

    Druid I definitely found it hard to resist at first as...

    I definitely found it hard to resist at first as well, "hey instant regrowths! ok everyone's topped off, but where's my manas?!" Definitely wanna resist the urge to just spam regrowth. Instead, I...
  12. Replies
    44
    Views
    6,644

    An attack that doesnt miss... would be awesome...

    An attack that doesnt miss... would be awesome for tanks, agreed. But, knowing how they like to play class "balance" games, I'd bet it would be pretty hard to even out yeah? They would have to make...
  13. Replies
    5
    Views
    3,419

    Healing Note the use of the word 'generally'. A lot of...

    Note the use of the word 'generally'. A lot of druids make a big fuss about not using regrowth at all because it costs too much mana or its HpM is too low, but when it comes down to it, regrowth is...
  14. Replies
    5
    Views
    3,419

    Healing 1: must have talent? yes. 2: must have maximum...

    1: must have talent? yes.
    2: must have maximum uptime? why not,

    but the idea of casting insect swarm over regrowth? I mean... yeah, the HpM of regrowth is not the best... but, the HpM of...
  15. Replies
    59
    Views
    11,703

    Poll: Healing I used to not take NSwift, for the same reason,...

    I used to not take NSwift, for the same reason, but since they took away the need to put all 3 pts into Living Seed to get Efflorescence, I have since taken one point from Living Seed and bought it....
  16. Replies
    7
    Views
    3,830

    Warrior I use the spinal healing injector over the armor...

    I use the spinal healing injector over the armor plates on my bear tank, seems to me (not good with the math, i'm sure if i'm wrong here someone will help out the numbers end) that you would have to...
  17. Replies
    15
    Views
    6,048

    Hunter On my LnL procs I almost always see focus getting...

    On my LnL procs I almost always see focus getting too high, and if BA is nowhere near on cd, I try to soak focus. The thing we are not seeing here is that only the first 2 ES in the string use up...
Results 1 to 17 of 17